Om meg

Bildet mitt
Dette er ikke den oftest oppdaterte bloggen for forfatteren er helst ute på tur..å være ute i friluft er nemlig noe av det jeg setter mest pris på her i livet, og jeg kunne ikke tenkt meg et liv uten. Mange av de fine opplevelsene jeg opplever på mine oppdagelsesferder får jeg så lyst til å forevige. Ved å uttrykke mine opplevelser i form av ord og bilder, kan jeg for min egen del oppleve de igjen, og i tillegg dele de med andre og forhåpentlig inspirere litt. Nyt bloggen! Og ikke minst, nyt livet :)

Etiketter

friluftsliv (38) vakre Fræna (35) Bud (21) OJSANN (10) på to hjul (8) sunnmøre (4) Fredly (3)
susnet statistik Det er stk her akkurat nå. I løpet av dagen i dag har vært innom. i løpet av uken, og i løpet av måneden. Alt i alt har vært innom siden 08.02.2010.

torsdag 20. juni 2013

n y t d a g e n !

I går kveld hengte flinke mannen opp gardiner for å få skjermet den nordnorske midnattsola fra soverommet. Ikke at vi sliter med å sove når det er lyst, 
men det blir så innmari varmt på morgonen! 


Paradiset i nord har i det siste vist sin verste bakside, m o s q u i t o e s.
I dag tidlig klødde jeg meg lyyys våken før alarmen, dro opp gardinene.
 "Ja, der var en ny dag!" tenkte jeg, og sto opp. Frokost. Se litt i avisa. Sjekke mobilen..
Ojsann... klokken er bare litt over  4.00!


Dermed ble det god tid før jobb til å nyte morgonen på et nytt nivå ;) 
U T P Å T U R ! ! !

Vi er så heldig å ha fjellet i Kroken som nærmeste nabo. Og vi er så heldig å ha et Kroken og omegn bydelsråd som setter opp en fin lavvohytte noen hundre meter oppå fjellet til alle og enhver som vil bruke den. Åpen døgnet rundt :) 







 Her er det benkplass til f.eks et helt burdagsselskap. 



 Og alt du trenger for å kokkelere maten.



 Ber du med deg så mange at det ikke er plass nok til alle inne 
så er det ekstra grill og benker ute.



Men husk å rydd etter deg så det blir sånn det var når du kom, og




 Dagens obligatoriske morgenstrekk, så er kroppen klar for å ta fatt på noe av det kjekkeste på fjelltur.. nemlig springeturen ned igjen med koordinering av føtter, steiner, svinger og full fart. 
Da bør man i alle fall ha våknet så det ikke går på trynet!



Vel nede igjen på snuplassen som ligg rett over blokka vår. 
Dette er siste stoppested til buss 20 fra byen hvis du også vil ta turen.



Det neste nivået i nyting av morgonen blir å ta frokosten med en nytrekker kaffe på hytta.
Gleder meg! 


Ønsker dere en fiiin torsdag, 
nyt dagen maksimalt!! :D

Ingen kommentarer: