Om meg

Bildet mitt
Dette er ikke den oftest oppdaterte bloggen for forfatteren er helst ute på tur..å være ute i friluft er nemlig noe av det jeg setter mest pris på her i livet, og jeg kunne ikke tenkt meg et liv uten. Mange av de fine opplevelsene jeg opplever på mine oppdagelsesferder får jeg så lyst til å forevige. Ved å uttrykke mine opplevelser i form av ord og bilder, kan jeg for min egen del oppleve de igjen, og i tillegg dele de med andre og forhåpentlig inspirere litt. Nyt bloggen! Og ikke minst, nyt livet :)

Etiketter

friluftsliv (38) vakre Fræna (35) Bud (21) OJSANN (10) på to hjul (8) sunnmøre (4) Fredly (3)
susnet statistik Det er stk her akkurat nå. I løpet av dagen i dag har vært innom. i løpet av uken, og i løpet av måneden. Alt i alt har vært innom siden 08.02.2010.

torsdag 13. januar 2011

kjendis over natta..

Det er på tide at jeg avslutter bloggjuleferien og ønsker alle et riktig GODT NYTTÅR!
Her inne har det jo vært ganske så stille siste måneden, men samtidig har det skjedd mer med bloggen i denne tiden enn noen gang før.. jeg er fortsatt i sjokk..!

En liten oppsummering:

Etter at bloggen ble nevnt i Den Norske Turistforeningen sitt ungdomsblad UT og nettsiden deres UT.NO, havnet jeg plutselig på fremsiden til ..

..NRK.NO!! En kjempeoverraskelse!! :D



Noen dager etter tok jeg en titt innom 
og jammen det så møtte jeg bloggen min der óg.. :)



så ringer AVISA Romsdal og vil ha et intervju!!
les mer her.

Det begynner å gå opp for meg alt som har skjedd.. spesielt da jeg var på Skandinavisk Høyfjellsutstyr i Molde for å kjøpe telemarkski og kar`n som hjalp meg plutselig sier;
"hmm.. e ikkje du ho dernå toppturbloggern?".

Dette er virkelig rart, men veldig stas :D

Jeg vurderte jo faktisk å avslutte med bloggen før jul, men valgte å heller se det an etter en lengre juleferie. He he, jeg kan jo ikke avslutte etter alt dette!
Og når jeg tenker meg om, så gleder jeg meg egentlig til å begynne på igjen :)


Som nevnt i toppteksten og i avisa, så er ikke denne bloggen den mest oppdaterte..
men hvis du vil bli oppdatert når ting skjer så kan du joine 

4 kommentarer:

andrea sa...

Så fantastisk! Gratulere så masse Elise, velfortjent! :D

Med kjæleik til livet sa...

spennende ;)
Håper å se mange flotte bilder fra Bud og omeng .....
smil fra monika

Andreas sa...

Søt blogg, søt jente ;)

elisetheoline sa...

Tusen takk for superkoselige kommentarer! Bilder fra vårt flotte Bud og omegn kommer det helt sikkert mer av Monika ;)