Om meg

Bildet mitt
Dette er ikke den oftest oppdaterte bloggen for forfatteren er helst ute på tur..å være ute i friluft er nemlig noe av det jeg setter mest pris på her i livet, og jeg kunne ikke tenkt meg et liv uten. Mange av de fine opplevelsene jeg opplever på mine oppdagelsesferder får jeg så lyst til å forevige. Ved å uttrykke mine opplevelser i form av ord og bilder, kan jeg for min egen del oppleve de igjen, og i tillegg dele de med andre og forhåpentlig inspirere litt. Nyt bloggen! Og ikke minst, nyt livet :)

Etiketter

friluftsliv (38) vakre Fræna (35) Bud (21) OJSANN (10) på to hjul (8) sunnmøre (4) Fredly (3)
susnet statistik Det er stk her akkurat nå. I løpet av dagen i dag har vært innom. i løpet av uken, og i løpet av måneden. Alt i alt har vært innom siden 08.02.2010.

lørdag 1. mai 2010

Jendemfjellet

Når man har en litt dårligere dag, så syns jeg det er lov å ta seg en liten fridag. Hadde en sånn dag tidligere da min trofaste turvenn ble borte. Men jeg vet akkurat hva som skal til på sånne dager! 
Så jeg lot være å svinge inn til skolen og kjørte videre til..

Å dra ut i skog, mark, fjell eller hav er som oftest den beste medisinen!
Funker innmari godt for meg i hvert fall :)



Var litt spennende med dyraspora som fulgte nesten hele vegen opp til toppen. Tidligere har det vært Zazha som lager spora foran meg, men ikke nå lengre dessverre. Det var ingen andre menneskespor å se heller, så tror faktisk ikke det var hundespor. Og disse var nokså store..



møtte heldigvis ikke på noen av de ;) 



Fin utsikt sørvestover mot Sunnmøre :)



Og ikke minst nordover hvor man kan se det lille, søte fiskeværet mitt ute på tuppen :)



he he, alt mulig rart man kan finne på..


Hoppebilder på tur er alltid en slager ;)

Jendemfjellet anbefales veldig! Kanskje tungt for noen, 
men det er virkelig verd det når du får opplevd utsikten fra toppen :)




Tusen takk Gud, for vakker vakker natur, 
og ekstra styrke på vanskelige dager   

Ingen kommentarer: