Om meg

Bildet mitt
Dette er ikke den oftest oppdaterte bloggen for forfatteren er helst ute på tur..å være ute i friluft er nemlig noe av det jeg setter mest pris på her i livet, og jeg kunne ikke tenkt meg et liv uten. Mange av de fine opplevelsene jeg opplever på mine oppdagelsesferder får jeg så lyst til å forevige. Ved å uttrykke mine opplevelser i form av ord og bilder, kan jeg for min egen del oppleve de igjen, og i tillegg dele de med andre og forhåpentlig inspirere litt. Nyt bloggen! Og ikke minst, nyt livet :)

Etiketter

friluftsliv (38) vakre Fræna (35) Bud (21) OJSANN (10) på to hjul (8) sunnmøre (4) Fredly (3)
susnet statistik Det er stk her akkurat nå. I løpet av dagen i dag har vært innom. i løpet av uken, og i løpet av måneden. Alt i alt har vært innom siden 08.02.2010.

onsdag 26. mai 2010

Eksamen og Skalten

Må si jeg syns det blir litt dumt at én dag skal bety så mye. Jepp, jeg snakker om eksamen. Hva med de som blir dårlige akkurat den dagen..

Onsdagen var det matteeksamen. 1.del gikk nokså greit, men under 2.del ble jeg skikkelig dårlig. AU!! (dere jenter forstår) Greide ikke fokusere på matte i det hele tatt. Leverte til slutt det lille jeg hadde fått gjort og måtte bare dra. Skikkelig frustrerende! For å feire at første eksamen var finito hadde jeg planlagt en liten fjelltur som det da dessverre ikke ble noe av.. 

Shit happens!! 
Når slikt skjer må man bare komme seg videre og prøve så godt en kan og tenke på noe, eller gjør noe som kan strekke litt på smilebåndet!
Jeg kom over denne og tenkte; 
"Jaja, det kunne sikkert vært verre. Jeg er heldigvis ikke så dum som dette."

ha ha.. slenger like gjerne med en stripe fra Pondus.
Pondus svikter sjeldent smilebåndet mitt :)



På fredagen var det eksamen igjen. 
Formen var mye bedre og eksamen gikk mye bedre.
 Sola skinte, temperaturen gikk rette vegen og det ble feira på..
..nope, jeg dro ikke til Paris, men det er masta på Skalten ;)
(off, veldig dårlig humor)


Jendemfjellet i bakgrunn


♥ l


Jeg har arvet konkurranseinstinktet fra mammas familie og blir rett og slett så engasjert og dermed sint når jeg taper. Ikke så kjekt å bli sint på andre, så jeg er ikke så alt for glad i store konkurranser.. Da jeg begynte å balansere litt på gjerdet slo plutselig konkurranseinstinktet inn. Jeg måtte ikke falle ned før jeg var helt oppe på toppen..! Åhh, det er litt slitsomt med slike instinkt. Men jeg greidde det faktisk! Og da var det så klart veldig artig å ha gjort det :)

Ok, jeg er litt rar. Men alle er vel rare på en eller annen måte. Visst ikke hadde de vært unormal. Så jeg er egentlig bare normal ;)


Hold ut folkens!! Sommerferien er liiike rundt hjørnet :D 

Ingen kommentarer: