Om meg

Bildet mitt
Dette er ikke den oftest oppdaterte bloggen for forfatteren er helst ute på tur..å være ute i friluft er nemlig noe av det jeg setter mest pris på her i livet, og jeg kunne ikke tenkt meg et liv uten. Mange av de fine opplevelsene jeg opplever på mine oppdagelsesferder får jeg så lyst til å forevige. Ved å uttrykke mine opplevelser i form av ord og bilder, kan jeg for min egen del oppleve de igjen, og i tillegg dele de med andre og forhåpentlig inspirere litt. Nyt bloggen! Og ikke minst, nyt livet :)

Etiketter

friluftsliv (38) vakre Fræna (35) Bud (21) OJSANN (10) på to hjul (8) sunnmøre (4) Fredly (3)
susnet statistik Det er stk her akkurat nå. I løpet av dagen i dag har vært innom. i løpet av uken, og i løpet av måneden. Alt i alt har vært innom siden 08.02.2010.

torsdag 18. mars 2010

Skidag på Skaret

Skolen fikk til slutt den etterlengtede skidagen :)
Vi var en god gjeng som dro på kosetur til Langdalsbu på Skaret



Ebbe, Mona, Andrea, Astrid og Bjørnar














Noe som er veldig bra med å ha med egen ved til å fyre opp bål, er motivasjonen du får når du tenker på hvor mye lettere sekken blir tilbake igjen uten all veden ;)
Men kubbene mine brant fort opp, så Astrid og Andrea måtte opp i treet og få tak i tørre og fine furugreiner.
Turtips: Tørr furu er knallbra til bålfyring!







Da de andre dro hjem igjen, dro jeg videre opp i fjellet. Ojsann!Det kom plutselig så fole til snøvèr at det vart vanskelig for å kjøre ski nedover igjen. Jeg måtte rett og slett raste under ei furu..
I den situasjonen tenkt jeg på Lars Monsen og bestemte meg for å prøve å lage en lignende mini Lars Monsen film :
Ikke forvent noe proff film!!lyden passer ikke en gang til bildet.Var bare for gøy ;)



1 kommentar:

Unknown sa...

Haha, va noken lars monsen fakte der ja ;))